http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/bakken - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/bier - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/busk - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/golf - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/harlev - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/hik - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/krat - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/mark - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/mark2 - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/snoetvej - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/sol - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/tr - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/vandhulfugle - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/vej2 - snegk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/svamp 1gk-is-88.jpglink
http://www.harlevframlevgrundejerforening.dk/modules/mod_image_show_gk4/cache/svamp 2gk-is-88.jpglink

Infobog

Infobogen dækker hele postnummerområde 8462. Bogen husstandsomdeles i hele området.

Den indeholder mange nyttige oplysninger og benyttes flittigt.

Vi vil gerne her benytte lejligheden til at takke vore sponsorer og annoncører, der gør det muligt for os at udgive Infobogen.

Harlev-Framlev Grundejerforening har i 2017 eksisteret i 48 år og dermed er denne bog nr. 48 i rækken af Infobøger.

Bøgerne har udviklet sig meget gennem årene, og det er både sjovt og interessant at kigge i de gamle udgaver.

Samtlige udgaver findes på Lokalarkivet, som ligger sammen med Harlev Bibliotek, og alle er naturligvis velkomne til at komme og kigge i dem!

Bøgerne/hæfterne fortæller også lokalhistorie, og vi synes faktisk, at de er vigtig del af vores Lokalarkiv.

Vi sidder primært 3 personer og "strikker" infobogen sammen over 3-6 måneder. Det har efterhånden udviklet sig til noget af et værk, og vi forsøger hvert år at få den så korrekt som muligt. Derfor appellerer vi også til, at alle borgere i Harlev vil benytte vores online retteformular. Så er du / I indflytter, fraflytter eller har fået nyt telefonnummer, så benyt endelig vores online retterformular, så det kan komme med i den næste Infobog.

Bogudvalget